Sunday, May 13, 2012

Pemasangan pagar sekitar apartment

Syarikat sekuriti berbesar hati memberi sumbangan pagar sepanjang 45kaki untuk dipasang sepanjang apartment ini. Selebihnya perlu disambung oleh persatuan dan dengan ini persatuan memerlukan kos untuk membinanya. Oleh itu persatuan penduduk akan mengutip derma khas pada setiap bulan daripada penduduk sehingga pagar ini siap sepenuhnya.
Pada hari ini 13.5.2012, ajk sekali lagi telah membuat kerja-kerja gotong royong untuk memasang tiang dan pagar tersebut. Kerja-kerja seterusnya akan disambung pada minggu-minggu seterusnya.




Laluan ini akan ditutup supaya hanya satu pintu keluar masuk sahaja dibenarkan  supaya memudahkan pihak sekuriti membuat pantauan.

Saudara Anuar(sekuriti) dan En Azmi selaku AJK keselamatan  berpuas-hati keatas kerja-kerja yang dilakukan.

Kerja-kerja gotong royong oleh para AJK. Terima kasih kepada mereka yang terlibat.



5 comments:

Anonymous said...

Not valid & meaningless meeting! No proposal & seconded. AJK not enough quorum. Bad attendance. Just said what they like! & expect everyone to follow! Please be more professional to hold meeting next time & don't waste our tine!

Jimi said...

Yes...!! Dont waste our time as AJK also got family to deal with...we want AJK to resign coz ANONYMOUS can do much better than you..!!

taman puncak said...

Saya ruzlan, sebagai setiausaha persatuan ingin tanya apa yang sudah anda buat untuk apartment kita. Adakah kerana saya dan ajk berusaha untuk dapatkan hakmilik strata, penubuhan MC, migrasi air, keselamatan dan kebersihan(melalui gotong-royong dikira membuang masa?. Jika tidak puas hati sila bertemu saya bila2 masa untuk membincangkan apa yang patut kita buat.Kita memerlukan org yg pandai seperti anda! Kenapa jadi penakut utk menyuarakan pendapat dalam perjumpaan semalam(27-1-13). Blog ini diwujudkan utk kita sama2 memberi cadangan dan komen positif. Sekian. Jangan lupa call saya ditalian 0123888147

Yasser Anwar said...

To Mr. Anonymous and whoever,
Seems that you are not satisfied with the proposal by AJK, and why don't you forward your proposal on how to create something more meaningful to the resident in total. I think you were not gentle enough to throw all blames without proper study on the contribution that has been spent by AJK. In my opinion, you’re most welcome to be part of the resident association with you fresh idea and heading this association towards better manage in near future.
Please use this medium to express your concern in more mature and educated manner, as adult person.
TQVM.

Unknown said...

salam...
ingin bertanya ada sesiapa2 yang tahu kalau2 ada apartment puncak kinrara ada untuk di jual..saya ingin mencari sebuah untuk membeli...harap dapat tuan/puan membantu boleh hubungi saya sujak amin tel : 016-2204051