Thursday, July 29, 2010

Lagi kereta kena pecah Gen2 pada 29-7-10

Sebuah kereta gen2 milik penduduk blok B2 telah dipecahkan dan telah kehilangan seat jenis RECARO disebelah pemandu. Kejadian berlaku sekitar pukul 6pagi yang telah disedari oleh salah seorang penduduk disini. Dipercayai pencuri menaiki MYVI warna putih. No plet tidak dapat dicatatkan.


Kebanyak kes pecah kereta di taman ini berlaku di sepanjang jalan utama, kerana mereka senang untuk keluar dengan cepat.

Dalam minggu ini (29-7-10) sudah 3 kes kecurian assesori kenderaan. Modus operasi yang sama dipercayai dilakukan oleh orang yang sama.

1 comment:

Anonymous said...

salam,

saya penduduk Taman Bukit Kinrara

saya nak berkongsi kejadian yang berlaku 22/01/2011(sabtu) .

kira2 pukul 6 pagi sebuah MyVi berwarna putih berhenti di sebelah kereta saya nasib baik saya dah sedar dan perati gerak-geri nya,2 pemuda melayu seorang pemandu dan seorang lagi keluar dan mencabut no plat dan cuba mengumpil kereta saya yg diparking diluar pagar,

nasib baik sempat jerit dan kelam kabut mereka melarikan diri.

yang saya perasan MYvI kalau tak silap SE berwarna putih.

harap kita sama2 memantau dikawasan kejiranan kira waktu pagi dan MyVI warna putih ni .